top of page

Національно-патріотичне виховання.


Що для мене значить вишиванка?

Це не просто гарна сорочка, це не модний тренд, це стан душі. З дитинства мене вчили вишивати різними техніками, підбирати кольорову гаму, а головне стежити за настроєм, з яким виконуєш роботу. Моя бабуся ( до речі їй зараз 83 ) завжди з пошаною ставилася до традицій. Саме вона посіяла любов у моєму серці до всього НАШОГО українського.

Свою сорочку я вишивала хрестиком перебуваючи у декретній відпустці. Ця робота дарувала мені приємні емоції, а згодом переросла у захоплення, від якого не можливо відмовитися.

Сьогодні мій синочок семикласник! Час минув швидко... Пролетів... А теплота моєї вишиванки ( дуже сподіваюся ) зігріватиме душу ще довго!

Шануймо наші традиції, любімо неньку- Україну!!!

Філюк Юлія Василівна, НВК "ЗОШ І - ІІІ ступеня - дитячий садок" с. Замшани, вчитель, голова ПК. — у Zamszany, Volyns'Ka Oblast', Ukraine.




СЛАЙД-ШОУ
ОСТАННІ НОВИНИ
АРХІВ
ПОШУК ЗА ТЕГАМИ
Ще немає тегів.
bottom of page